FANDOM

Tsubaki Nakatsukasa
Tsubaki.jpg
Tsubaki Nakatsukasa
中務 椿
Nakatsukasa Tsubaki
Seiyū Mamiko Noto (drama CD)

Kaori Nazuka (anime)

Płeć Kobieta
Klasyfikacja Broń
Władający Black☆Star

Tsubaki Nakatsukasa znana także jako Tsubaki Kamelia (kwiat bez zapachu) (中務 椿, Nakatsukasa Tsubaki) magiczna broń skrytobójców, jej władającym jest Black☆Star. Pochodzi ze znanego japońskiego klanu Nakatsukasa , dlatego też potrafi zamieniać się w kilka różnych form broni. Obecnie wraz z Black☆Starem jest członkinią grupy Spartoi.

WyglądEdytuj

Tsubaki to wysoka, atrakcyjna, młoda kobieta pochodzenia japońskiego. Ma długie, czarne włosy zazwyczaj związane w kucyka. Nosi beżowy, długi strój, z żółtą gwiazdą na piersi, bez rękawów i z rozcięciem przechodzącym przez prawy bok, dopełnianą szarym paskiem obwijającym się dwukrotnie wokół jej tali. Jej szyja przewiązana jest czarnym szalikiem, a na rękach ma założone czarno-szare elementy oraz białe frotki z małą gwiazdą na każdej z nich.

CharakterEdytuj

Tsubaki Nakatsukasa jest miłą, dobrą i oddaną przyjaciółką. Jest otwarta na ludzi, akceptuje innych takimi jakimi są. Stara się wspierać innych, dlatego też zawsze można na niej polegać, a jeśli ktoś potrzebuje wsparcia, może na nie liczyć. Tsubaki jest ustępliwa i opiekuńcza, dlatego potrafi wyręczać Black Stara w jego pracy np. w sprzątaniu biblioteki. Jest osobą o dużej zdolności współpracy, zawsze łagodzi kłótnie swych przyjaciół, np. kiedy Maka i Black Star pokłócili się podczas Grupowego Połączenia Dusz.

ZdolnościEdytuj

Tsubaki oprócz standardowego trybu łańcuchowej kosy, posiada umiejętność zamiany w inny formy broni.
Tryby broni skrytobójców Tsubaki to bomba dymna, shuriken, miecz ninja, dummy star oraz demoniczny miecz (ostrze mroku).

CiekawostkiEdytuj

  • Imię Tsubaki (椿) oznacza "kamelię" - rośliny o bezwonnych, często czerwonych kwiatach.
  • Jej klan został utworzony w wyniku wpływów Arachne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki