FANDOM

Rezonans Dusz 2.png

Rezonans dusz (魂の共鳴, Tamashii no Kyōmei) to specjalna technika używana przez władających i bronie do synchronizacji i wzmocnienia fal dusz.

Rezonans Dusz.png

Rezonans Maki i Soula

Rezonans duszEdytuj

Rezonans dusz to stan w którym władający przesyła swe fale do wnętrza broni, która je wzmacnia i odsyła z powrotem. Dzięki powtarzaniu tej czynności powstaje niezwykle silna fala duchowa, co pozwala na wykonywanie wielu potężnych technik.

Podstawą Rezonansu Dusz są relacje pomiędzy władającym i bronią - podczas wykonywania techniki dusze muszą być spokojne i zsynchronizowane ze sobą. Najczęstszymi powodami braku rezonansu są strach, stres i kłótnie pomiędzy partnerami.

Łańcuchowy Rezonans DuszEdytuj

Rezonans łańcuchowy.jpg
Rezonans łańcuchowy 2.jpg

Łańcuchowy Rezonans Dusz (lub Grupowy Rezonans) to odmiana Rezonansu pomiędzy grupą władających. Jest bardzo trudny do utrzymania, za względu na różnice długości fal poszczególnych władających. Rezonujący muszą całkowicie sobie zaufać i zaakceptować siebie nawzajem. Podczas tworzenia rezonansu jedna z osób zostaje liderem drużyny.

Podczas walki o BREW Soul grał na fortepianie nadając rytm falom dusz władających, dzięki czemu mogli oni skupić się na walce, a nie na samym utrzymaniu rezonansu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki