FANDOM

Ox Ford
Ox
Ox Ford
オックス・フォード
Okkusu Fodo
Seiyū Hiroyuki Yoshino
Płeć Mężczyzna
Klasyfikacja Władający
Broń Harvar D. Éclair

Ox Ford (オックス・フォード, Okkusu Fodo) jeden z najlepszych uczniów Shibusen. Jego partnerem jest Harvar. Obecnie dwu-gwiazdkowy władający i członek elitarnej jednostki uczniowskiej Spartoi.

WyglądEdytuj

Najbardziej specyficzną cechą Oxa jest jego fryzura - niemal całkowicie ogolona głowa z dwoma, wyglądającymi jak rogi zaostrzonymi kępkami czarnych włosów. Jego oczy zawsze są zasłonięte grubymi okularami ze spiralami z bocznymi osłonami.

Nosi prawie białą koszulę, grafitową kamizelkę z czarnym krawatem, grafitowe spodnie z paskiem i czarne buty.

Udział w historiiEdytuj

Egzamin pisemnyEdytuj

Kiedy Stein zapowiada klasie test pisemny, jeden ze studentów pyta Oxa, czy w tym roku też będzie miał najwyższy wynik w klasie. Pewny siebie, odpowiada że tak, patrząc porozumiewawczo w stronę Maki, której ostatecznie udało się uzyskać maksymalny wynik. Oxowi udaje się zdobyć 99 na 100 punktów.

Wypracowanie o ExcaliburzeEdytuj

Gdy w Shibusen zadano wypracowanie na temat Excalibura, Ox postanowił spotkać się i porozmawiać z nim osobiście. Historie legendarnego miecza i ciągłe obrażanie jego osoby, doprowadzają go do szału. w końcu Ox decyduje się opuścić grotę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki