FANDOM

Mira Nygus
Nygus.jpg
Mira Nygus
ミーラ=ナイグス
Mīra Naigusu
Seiyū Junko Noda
Płeć Kobieta
Klasyfikacja Broń
Władający Sid Barett

Mira Nygus (ミーラ=ナイグス, Mīra Naigusu), Magiczny Nóż (魔ナイフ, Manaifu), jest bronią Sida Baretta oraz po zdemaskowaniu Medusy, higienistką w Shibusen.

WyglądEdytuj

Mira ma ciemną cerę, jasne, niebieskie oczy i czarne dredy. Jej twarz niemal w całości pokryta jest bandażami, przez co przywodzi na myśl mumię. Na lewym ramieniu ma mały, czarny tatuaż. Podczas misji nosi zielone bojówki do których doczepione są małe, beżowe torby, zaś górna część ciała jest tylko przewiązana kilkoma bandażami. Później nosi także kamizelkę w wojskowym stylu.

W formie broni jest prostym nożem bojowym w którym jedna ze stron ostrza jest poząbkowana.

Udział w historiiEdytuj

Odkrycie tożsamości MedusyEdytuj

Gdy Stein jest przekonany, że Medusa jest wiedźmą, Sid wraz z Nygus udaje się do domu wiedźmy, aby zdobyć na to dowody. Okazuje się jednak, że jest to pułapka - cały dom wybucha.

Mira Nygus w formie broni.jpg

Nygus w formie broni

Bal w ShibusenEdytuj

Sidowi i Nygus udaje się uciec z pułapki Medusy i ostrzec Shibusen o zamiarach wiedźmy. Przy użyciu wzmocnienia duszy wykonują technikę Przymusowego Pochówku, dzięki czemu kilku osobom udaje się uciec przed zapieczętowaniem.

Poszukiwanie narzędzi EibonaEdytuj

Nygus jako higienistka w Shibusen opiekuje się tymczasowo sparaliżowaną Maką. Później wyrusza z Azusą i Sidem do jednego z laboratoriów Arachnofobii, gdzie ukryte jest jedno z Magicznych Narzędzi Eibona.

Szaleństwo Black☆StaraEdytuj

Nygus ostrzega Tsubaki, żeby Black☆Star nie używał trybu Demonicznego Ostrza.

CiekawastkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki