FANDOM

Kuba Rozpruwacz
Jack the Ripper
Kuba Rozpruwacz
切り裂きジャック
Jakku za Rippā, Kirisaki Jakku
Seiyū Kōichi Sakaguchi
Płeć Mężczyzna
Klasyfikacja Skażony człowiek

Kuba Rozpruwacz (切り裂きジャック, Jakku za Rippā, Kirisaki Jakku) to Skażony człowiek z przyszytą do twarzy maską, uzbrojony w metalowe szpony. W anime zasugerowano, że tak samo jak swój pierwowzór lubował się w zabijaniu kobiet. Po zabiciu i pożarciu duszy kobiety natychmiast rzucił się na kolejną, będącą przypadkowym świadkiem morderstwa. Przed kolejnym morderstwem powstrzymali go Maka i Soul. Jego dusza była 99. zdobytym przez nich Jajem Kishina.

WyglądEdytuj

Kuba Rozpruwacz to prawdopodobnie najmniej ludzko wyglądający Skażony człowiek. Przypomina raczej potwora z wydłużonym korpusem i nieproporcjonalnie długimi, chudymi rękoma i nogami. Porusza się w pozycji skulonej, jak drapieżne zwierzę. Jego skóra jest szara. Na jego ubiór składa się kilka pasów materiału przewiązujących  tors i talię. W okolicach talii przymocowany jest poszarpany, przypominający cień pióropusz. Jego twarz zasłania przyszyta maska z pomarańczowym, stożkowatym nosem, ciemnymi oczodołami i szerokimi ustami uzbrojonymi w ostre zęby. Jego dłonie zostały całkowicie zastąpione mechanicznymi szponami. Każda z metalowych dłoni składa się z pięciu ostrzy i jest połączona z biegnącymi wzdłuż ramion cienkimi pasami metalu, przymocowanymi do metalowego pierścienia znajdującego się na szyi Jack'a .

Rola w historiiEdytuj

Kuba Rozpruwacz pojawia się w pierwszym odcinku prologu.

Zostaje pokonany przez Makę i Soula, który następnie zjada jego duszę. Jest to dziewięćdziesiąte dziewiąte Jajo Kishina zebrane przez ten duet.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię zostało zainspirowane przez niezidentyfikowanego, Londyńskiego seryjnego mordercę z 1888 roku - Kubę rozpruwacza.
  • Mechaniczne ręce są prawdopodobnie nawiązaniem do Edwarda Nożycorękiego
  • Kuba Rozpruwacz to pierwszy Skażony człowiek i ogólnie pierwsza postać serii.
  • Kuba Rozpruwacz to pierwsza postać która ginie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki