FANDOM

Dziewczyny z akademika!
Not odcinek2.png
Odcinek 2
Joshi ryō arakaruto!
女子寮アラカルト!
Tytuł (ang.) Girls' Dorms á la Carte!
Premiera (jap.) 15 kwietnia 2014
Poprzedni Zapisy do Zawodówki Śmierci
Następny Wiedźma w Żeńskim Akademiku!
Manga Rozdziały 2, 3

Krótko o odcinkuEdytuj

Dziewczyny zwiedzają akademik, poznając jego mieszkańców. Kłopoty zaczynają się, gdy w nocy nawiedza je ich opiekunka, a dane im tygodniowe kieszonkowe szybko się kończy. Nie mając innego wyboru, dziewczyny podejmują się pracy w kawiarni.

OpisEdytuj

Not odcinek2(2).png

Pokój dziewczyn

Anya śni o swoim dawnym życiu w posiadłości, gdy nagle budzi się na ławce w towarzystwie Tsugumi, Meme oraz Eternal Feather. Mijając Death Bazaar, dziewczyny docierają do budynku akademika, gdzie poznają Kanę Altair, wróżącą im z kart, oraz Pannę Misery, opiekunkę akademika. Zwiedzają budynek, ostatecznie docierając do swojego pokoju, gdzie zostawia je Eternal Feather.

Gdy nadchodzi wieczór, dziewczyny kładą się spać. Za jakiś czas Tsugumi budzi się uwięziona w związanej kołdrze. Bardzo przypomina ona Pannie Misery postać z książki - Marry. Powodem dla którego opiekunka akademika zaczaja się na nią nocą z młotkiem w ręku jest fakt, że nos rzeczonej Marry jest krótszy, więc postanowiła dostosować Harudori do wyobrażeń książkowej bohaterki. Kobietę na początku powstrzymuje lunatykująca Meme, później zaś Kim Diehl, która za ratunek żąda od biednej Tsugumi jej całego kieszonkowego. Kiedy okazuje się, że Anya wydała wszystkie swoje pieniądze na zakupy, a Meme je gdzieś zgubiła, dziewczyny podejmują się pracy w kawiarni.

Tam, w Deathbucks Caffe razem z Akane i Clay'em zaczynają pracę jako kelnerki. Po powrocie do akademika, Anya częstuje współlokatorki Taiyaki, a one dają jej w prezencie broszkę z emblematem dyrektora szkoły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki