FANDOM

Chupa Cabras.png

Wygląd z zewnątrz

Chupa♡Cabra's Sign.jpg

Szyld Chupa♥Cabras

Chupa Cabras2.jpg

Wygląd wewnątrz

Chupa♥Cabras (チュパキャブラス Chupa Kyaburasu) - klub hostess usytuowany w Death City, miejsce częstych odwiedzin Death Scythe'a Spirita.

Wygląd i lokalizacjaEdytuj

Klub znajduje się w Death City, w ósmej dzielnicy miasta, bloku B.
Z zewnątrz jest to mały budynek z ogromnym kolorowym szyldem przedstawiającym nazwę klubu, otoczonego serduszkami oraz światełkami, podświetlanych nocą. W środku można znaleźć tam kilka rzędów kanap, ladę służącą za strefę płatności i zamknięty bar otoczony barowymi krzesłami. Na ich przeciwko znajdują się okrągłe szklane stoły z małymi kanapami. Całość utrzymana jest w kolorystyce silnego różu, wykończona złotymi zdobieniami i motywem serca.

PracownicyEdytuj

W klubie pracuje elegancko ubrany mężczyzna z wąsami oraz hostessy: wiedźmy Risa i Arisa oraz Blair.

CiekawostkiEdytuj

  • "Chupas♥Cabras" jest nawiązaniem do legendarnego latynoamerykańskiego zwierzęcia Chupacabry. Nazwa tego rzekomego stworzenia wzięła się stąd, że miało ono napadać na zwierzęta domowe i wysysać z nich krew. Nazwa klubu prawdopodobnie wzięła się stąd, że w Języku japońskim nazwa tej bestii jest podobna w wymowie do "Klubu hostess" (キャバクラ Kyabakura i チュパキャブラス Chupa kyaburasu).
  • W pierwszym rozdziale mangi szyld klubu składał się z napisu oraz postaci wpół leżącej kobiety w samej bieliźnie. W anime logo zawiera sam napis z nazwą klubu i takiej właśnie wersji użyto także w późniejszych rozdziałach mangi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki