FANDOM

Arachne Gorgon
180px-Arachne gorgon.jpg
Arachne Gorgon
アラクネ
Arakune Gōgon
Seiyū Michiko Neya
Płeć Kobieta
Klasyfikacja Wiedźma
Magia Pająki

Arachne Gorgon (アラクネ, Arakune Gōgon) to czarownica licząca sobie ponad 800 lat. Druga główna antagonistka i lider organizacji Arachnofobia. Jest najstarsza z pośród trzech sióstr Gorgon - Medusy i Shauli. Jej motywem przewodnim są pająki.

WyglądEdytuj

Cała Arachne.jpg

Wygląd Arachne

Arachne jest kobietą o smukłej, atrakcyjnej figurze, dużym biuście, wydatnych ustach i jasnej skórze. Ma długie, upięte w kok czarne włosy, których dwa pasma opadają z obu stron twarzy. Jej oczy są jasno granatowe z jaśniejszymi pasami, układających się we wzór przypominający pajęczynę. Nosi kolczyki w kształcie pająków oraz długie paznokcie, pomalowane na czarno.

Ubrana jest w bardzo długą, czarną suknię bez rękawów, na końcu rozdzielającą się na osiem części, przypominające nogi pająka. Dekolt stanowi czarna siatka, połączona z naszyjnikiem, z tyłu którego przyczepiony jest fragment czarnego futra, z którego wystaje osiem czarnych kawałków materiału. Jej ręce zasłonięte są niepołączonymi z suknią rękawami. Zawsze nosi ze sobą wachlarz.

Twarz Arachne.png

Twarz Arachne

OsobowośćEdytuj

Arachne jest przedstawiana jako spokojna i inteligentna osoba. Zazwyczaj nie przejawia głębszych emocji, cechuje ją wytworność, kobiecość i władczość. Z pewnością lubuje się w szampanie, którego popija przy każdej sposobnej okazji.

HistoriaEdytuj

Arachne ścigana przez Shinigami 800 lat temu.jpg

Arachne ścigana przez Shinigami 800 lat temu

Arache znana jest jako stwórca magicznych broni. Posługując się instrukcjami zawartymi w Księdze Eibona, Arachne eksperymentowała z mocą dusz wiedźm oraz normalnych ludzi, przez co wkrótce ścigana była zarówno przez wiedźmy jak i Shinigami. Podczas walki z założycielem Zawodówki Śmierci, została zdradzona przez swoją siostrę Medusę i zmuszona do ukrycia swojej duszy w golemie na 800 lat. Podczas jej nieobecności jej rozprzestrzenione po całym świecie pająki zbierały informacje, zaś członkowie Arachnofobii oczekiwali jej powrotu.

Udział w HistoriiEdytuj

OdrodzenieEdytuj

Po 800 latach, dzięki fali szaleństwa Kishina Arachne odradza się w Loew - czeskiej wiosce w której przebywał golem z jej ukrytą duszą. Arachne razem z Giriko walczy z Maką, Soulem i Croną, jednak gdy zjawia się Justin Law, wycofują się do siedziby Arachnofobii, gdzie wita ją jej sługa Mosquito oraz członkowie organizacji.

ZdolnościEdytuj

  • Magia Arachne doskonale potrafi się posługiwać magią - jej motywem są pająki, których używa głównie do szpiegowania. Potrafi jednak także na dłuższy czas sparaliżować swoich przeciwników za pomocą pajęczyny.
  • Walka wręcz - Arachne nie pokazała zbyt dużo umiejętności bojowych, jednak z łatwością potrafiła zablokować wachlarzem atak Crony.

CiekawostkiEdytuj

  • Medusa w mandze po śmierci Arachne przejęła jej ciało, przez co jej włosy stały się czarne, a strój zyskał motywy pajęcze.
  • W mandze to jej duszę zjadł Soul, by przemienić się w Death Scythe'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki