FANDOM

Alcapone
Alcapone
Alcapone
アルカポネ
Arukapone
Seiyū Shōzō Iizuka
Płeć Mężczyzna

Alcapone (アルカポネ, Arukapone) znany także jako Don Alcapone to szef gangu, który chciał wykorzystać moce wiedźmy Angeli, aby utrwalić wysoką pozycję swojej mafii.

WyglądEdytuj

Alcapone jest osobą grubszą i niskiego wzrostu. Ma krótkie wąsy, krótko ostrzyżone czarne włosy i duże oczy z małymi tęczówkami, które otoczone są ciemną obwódką. Jego usta zawsze układają się w szeroki, złowieszczy uśmiech.

Ubrany jest w ciemny garnitur i kapelusz na którego szczycie widnieje japoński napis kanji "alkohol". Często widziany jest z brązowym cygarem oraz złotymi, ozdobionymi kolorowymi kamieniami pierścienie które nosi na prawym ręku.

Jego podwładni to grupa niemal identycznie wyglądających wysokich mężczyzn z krótkimi brązowymi włosami, ubranych w czarne garnitury, białe koszule i czarne krawaty. Ma głowach noszą kapelusze, a ich twarze zasłonięte są czarno-białymi maskami z otworami na oczy i narysowanymi ostrymi zębami (to ostatnie tylko w anime).

CiekawostkiEdytuj

  • Postać Alcapone jest nawiązaniem do słynnego amerykańskiego gangstera Al Capone, znanego także jako Scarface (Człowiek z blizną).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki