FANDOM

Soul Eater
Soul-eater-1853219.jpg
Rozdział pilotażowy 1
Sōru Ītā
ソウル=イーター
Tom #1
Następny "Black☆Star"
Anime Rezonans dusz: Czy Soul Eater zostanie Kosą śmierci?

"Soul Eater" jest pierwszym wprowadzeniem do mangi skupiającym się na Mace i Soulu oraz pokazujący nam w zarysie czym jest Zawodówka Śmierci. Dowiadujemy się także jak stworzyć Death Scythe.

Opis Edytuj

Soul-eater-1853225.jpg

Maka zabija Kubę Rozpruwacza

Maka oraz jej partner Soul Eater zdobywają 99 duszę, która należała do seryjnego mordercy Kuby Rozpruwacza. Po zjedzeniu jej przez Soula rozmawiają z Panem Śmiercią za pomocą lustra wpisując liczby 42-42-564 (które w języku japońskim można też odczytać jako śmierć-śmierć-morderstwo). Do rozmowy wtrąca się Death Scythe, który jest ojcem Maki. Dyrektor Zawodówki daje im misje zdobycia duszy wiedźmy i tym samym przemienienia Soula w Death Scythe (do tego wymagane jest 99 jaj Kishina i 1 dusza wiedzmy).

Kiedy docierają pod dom Blair, ta akurat bierze kąpiel, jednak Soul nie wiedząc o tym wparowuje do jej mieszkania, niszcząc okno i wpadając do wanny z nagą lokatorką. Zdenerwowana Maka kopie Soula i rozkazuje przemienić się mu się w kosę. Rozpoczęła się walka, jednak szybko zakończona porażką bohaterów, zaskoczonych techniką Halloweenowego działa.

Tymczasem ojciec Maki jest w klubie hostess Chupa♥Cabras. Dowiadujemy się tam, że jest kobieciarzem oraz jest po rozwodzie.

Dopiero czwarta próba zaatakowania Blair powiodła się - zaczęła się prawdziwa walka, w której przewagę ma wiedźma. Maka oskarża partnera o bycie zboczeńcem i umyślne napadnięcie Blair w czasie kąpieli. Po krótkiej wymianie ciosów, Soul przechodzi na stronę wiedźmy mówiąc, że każdy facet woli kobietę w wielkimi walorami. Okazało się jednak, że to był jedynie podstęp i partnerom udaje się pokonać przeciwniczkę oraz zjeść jej duszę, jednak Soul nie przemienił się w Death Scythe. Okazało się, że tajemnicza Blair jest jedynie kotem o magicznych zdolnościach, nie wiedźmą. Soul i Maka muszą od nowa zbierać dusze.

Techniki Edytuj

Blair:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki